[i 572]
DE LA VILLE DE PARIS.
43
XCIII. — Idem. [Assemblée generale pour les c" livres de rente.
i3 décembre 1572. (Fol. 33 v".)
Du samedy xinc Decembre iu vc lxxii.
En Assemblée le jour d'huy faitte, au Bureau de la Ville de Paris, de Messieurs les Prevost des Mar­chans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, pour adviser sur les Lettres du Roy touchant la somme de douze cens mil livres accordez audict Seigneur par le Clergé de France, requerans l'ouverture du Bureau de laditte Ville pour le recouvrement dc lad. somme, sont comparuz
Messieurs : president Le Charron, Prevost des Marchans;
de Jumeauville, de Bragelongne, Abelly,
Conseillers.
Sur quoy, la matiere mise en deliberation et lec­ture faille des Lettres missives du Roy du inime du present mois, et procuration de Sa Majesté dujour d'huy, a esté conclud, advisé et deliberé :
"Que trés humbles remonstrances seroient faittes à Sa Majesté des grandz deniers qu'ilz luy ont cy devant fourniz pour subvenir à ses urgens affaires, et à la difficulté qui s'est trouvée à la levée et recou­vrement d'iceulx; touteffois, pour satisfaire à Sad. Majesté, que ouverture du Bureau de laditte Ville sera faitte pour le recouvrement de plus de deniers qu'il sera possible recouvrer pour son service, et ce de gré à gré et sans aucune conlraintte. Et ou cas qu'il y eust faulte de paiement par led. Clergé, après une simple sommation faitte à deux ou 1rois des plus proches Prelatz, se pourra lad. Ville adresser aux receptes generalles de Paris et Rouen, n
Le Clerc, Lescaloppier, de Bragelongne,
Marcel, Le Lievre, de Paluau, de Chomedev,
Eschevins;
Conseillers;
XCIV. — [Mandemens aux Conseillers pour l'ellection d'un] Conseiller de Ville
au lieu de Poulin.
18 décembre i57a. (Fol. 34 v°.)
- Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver samedy prochain, à une heure précisement de relevée, en l'Hostel de ceste Ville, pour adviser sur l'office de Conseiller de Ville vaccant par la mort de M° Pierre Poulin : vous priant n'y voulloir faillir.
"Faict le xvni'1" Decembre ji lxxii. n
Semblables Mandemens ont esté envoiez à Mes­sieurs les autres Conseillers de laditte Ville.
XCV. — [Pour Les basteaulx de bois.]
19 décembre 1572. (Fol. 34 v°.)
"Suyvantles publications precedentes'11,expresses inhibitions et deffenses sont faittes à tous crochel-teurs, gaigne deniers el clesbardeurs, d'aller uy en-Irer es basteaulx chargez de bois tant gros que menu,
sans maistre ou adveu dont ilz seront accompaignez : sur peyne de punition corporelle.
"Faict au Bureau, le xix"10 jour de Decembre
M Ve LXXII."
C Le Bureau vise les Ordonnances rendues sur le méme sujet à diverses dates pendant les trois mois précédents; voir principa­lement les pièces numérotées ci-dessus : LXIV, LXV, LXVI (du 2 au 6 octobre), LXXII (3i octobre), LXXV (4 novembre), LXXXVI (28 novembre), LXXXIX et XC (3 et4 décembre).